Thursday, May 15, 2014

Masalah Membuang Air Besar?

Saya tiada pengalaman ambil Herb-Lax kerana saya seorang ibu menyusu. Herb-Lax tidak digalakkan sangat untuk ibu menyusu macam saya ni kerana dikhuatiri anak pula yang cirit-birit uhuhu..
Saya hanya ambil Alfafa Complex + OsteMatrix untuk pelawasan.
Di sini saya nak ceritakan tentang Herb-Lax ya..

Ramai juga rakan-rakan saya yang bertanyakan suplimen apa nak mudahkan ke toilet? Err..rupanya ramai yang ada masalah pembuangan sisa kumbahan ni.hihi.. Kadangkala 2-3 hari sekali baru perut tu memulas tapi hasilnya tidak memberangsangkan! Dividen pun tak dapat kalau disimpan lama-lama hehehe..

Saya memang terus suggest Herb-Lax. Alhamdulillah, baru sehari makan 4 biji siang & malam, esoknya terus dapat feedback yang sangat mengujakan!. Mereka seronok pula ambil Herb-Lax. Mudah ke tandas kata mereka. Jom ikuti testimoni mereka & rakan-rakan lain.









BERMINAT UNTUK MENDAPATKAN PRODUK SHAKLEE PADA HARGA TERBAIK? BOLEH HUBUNGI SAYA MELALUI:
✆ SMS/WHATSAPP : 012-5166591
✍ PM/INBOX KE : http://www.facebook.com/messages/mizurasvitashop
➲ COD Area : Penang Island

➲ POS : Seluruh Malaysia

➲ FACEBOOK : Mizuras Vita Shop



* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...