Friday, May 9, 2014

Buasir kecut dengan Set Buasir Shaklee

Assalamualaikum....

Kebiasaannya, warga tua yang selalu terkena buasir kan? Tapi sekarang ni, sesiapa saja pun boleh terkena dah..
Mak mertua saya, pun kena buasir. Dari Melaka ulang alik ke Penang sebab kat sini ada klinik rawatan buasir yang bagus katanya. Saya cuba la bagi OsteMatrix + Omega Guard untuk percubaan.

Mana tahu, dalam few weeks saya dapat call dari beliau, terima kasih dekat saya sebab dah tak sakit lagi, dah rasa mudah ke tandas & dah rasa kecut.

1 kes lagi, dari rakan saya sendiri, abahnya ada buasir. Saya bekalkan dengan OsteMatrix + HerbLax + Omega Guard. Hampir sebulan, saya pun bertanya khabar....alhamdulillah..dah senang ke tandas. Tak perlu lagi berjam-jam melekat dalam toilet hihihi..

Selain dari 2 kes di atas, kat bawah ni ada lagi kes-kes lain yang berpuas hati dengan Set Buasir Shaklee.
Kalau ada buasir berdarah, elok ditambah zinc complex kerana zinc membantu mempercepatkan penyembuhan luka.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...