Tuesday, April 29, 2014

Set Penyusuan Budget Shaklee (ESP dan Alfafa)

Nak cerita sikit set penyusuan paling best & terus jatuh cinta dengan Shaklee >> ESP + Alfafa. 
Masa saya dalam pantang, susu yang saya pam cuma dapat 1oz-2oz atau paling bagus pun 3oz la. Anak kuat menyusu juga. Risau la sangat kan sebab saya ni ibu bekerja. 

Memang dah niat dalam hati nak susukan anak at least sampai umurnya 2tahun.

Dipendekkan cerita, lepas consume ESP +  Alfafa, memang bukan indah kabar dari hasil. Memang hasil sangat indah. Saya boleh double up sampai at one time 8oz!! (tapi sekali sekala je la hehe). Average saya akan dapat 5oz sekali pam. Sekarang anak saya dah pun 13 bulan masih full breastfeed.

Bukan saja saya yang berpuas hati dengan ESP + Alfafa ni, ramai lagi ibu-ibu di luar sana yang sependapat dengan saya. Jom kita baca sikit apa kata mereka.













No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...