Friday, March 14, 2014

Distributor / Pengedar Shaklee di Pulau Pinang

Orang Pulau Pinang!!!! Ha mai rapat-rapat....Jangan segan-segan..
Jangan ketinggalan mencuba produk terhangat di pasaran - SHAKLEE! Kini semuanya lebih dekat dengan anda......

Nak cari saya senang saja:
1. SMS/WHATSAPP/WECHAT/CALL saya di nombor 012-5166591

2. Boleh PM saya di FB FAN PAGE saya : Mizuras Vita Shop
http://www.facebook.com/messages/mizurasvitashop

3. Follow Me di Instagram : Mizuras Vita Shop

Kawasan Penghantaran (COD) : 
Pulau Pinang (bahagian island) terutamanya sekitar Teluk Kumbar, Bayan Lepas, Gertak Sanggul, Balik Pulau, Bayan Baru, Batu Maung, kawasan kilang FTZ, Bukit Jambul.
Di sekitar Melaka terutamanya Asahan jika saya pulang ke kampung hehe..

Kawasan Pengeposan : Pulau Pinang (bahagian mainland - subject to discussion), seluruh Malaysia, Sabah, Sarawak, Labuan.

Rasa-rasa macam nak jadi ahli??? Lagi best tau! Lagi jimat! Saya guide anda dari A to Z!




2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...